Gasservice

Vidste du, at selvom dit gasfyr er helt nyt og moderne, så er det stadig ekstremt vigtigt, at servicen bliver overholdt. Hovedårsagen skal findes ved, at mange gaskedler har en drift på mellem 1.500 til 3.000 timer om året. Det sætter altså enormt pres på kedlens komponenter og andre mekaniske dele. Det er derfor ikke blot et spørgsmål om, at service er en mulighed, men rettere sagt en nødvendighed.

Hos Mølbak VVS & Energiteknik A/S er du altid sikret den nyeste viden på markedet. Hvis du kombinerer det med vores mange års praktisk erfaring, så sikres det netop, at du får den bedst tænkelige service på markedet. Vi tilbyder effektiv service, og går samtidig ikke ned på kvaliteten, så vi er til så lidt besvær som muligt.

Som sagt er dit gasfyr i drift mange timer om året, og for mange husstande gælder det mellem 1.500 til 3.000 timer. Det betyder, at installationen dagligt bliver udsat for store mængder af forbrændingsluft. Det kan derfor ikke undgås at komponenter og andre mekaniske dele løbende bliver udsat for slitage grundet tilsmudsning fra forbrændingsluften.

Hvis ikke komponenterne og de andre mekaniske dele bliver udskiftet i rette tide, så kan det resultere i større reparationer og udskiftninger på længere sigt. Det vil resultere i højere omkostninger, så en serviceløsning kan netop spare dig penge på længere sigt. Hvis ikke der bliver udført service, så nedbringer det ligeledes kedlens optimale drift. Det betyder, at du ikke længere udnytter dine ressourcer optimalt. Hvis ikke man udnytter sine ressourcer optimalt, så kan det mærkes negativt på regningen.

Er du i tvivl hvilken type af service som dit gasfyr har brug for, så er du altid mere end velkommen til at kontakte os. Vi er altid imødekommende, og kan svare på alle spørgsmål omkring vores service.

Vi servicerer gaskunder over hele hovedstadsområdet, øerne og hele Sjælland – fx Køge, Roskilde, Vordingborg, Næstved, Slagelse, Roskilde, Holbæk, Herlev, Glostrup, Tåstrup, Tårnby.

Bestil en serviceaftale i dag

Når du vælger Bedre Bad – Køge som din servicepartner, så får du besøg af en af vores dygtige og kompetente medarbejdere. Her vil vi gennemgå din kedel fra a til z, og løbende udskifte eller reparere de udsatte komponenter og mekaniske dele. Vi yder altid en effektiv service, og tilrettelægger altid vores service efter vores kunders individuelle behov. Det skal altså forstås sådan, at det ikke er alle installationer og anlæg, der kræver den samme service.

Du kan trygt stole på os, når det kommer til service af dit gasfyr. Vi har altid den nyeste viden på markedet. Det skaber vi gennem vores medlemskab af Bedre Bad – Bedre Energi, hvilket er en landsdækkende kæde bestående af mange forskellige professionelle VVS-installatører. Vi er fordelt over hele Danmark, og har derfor adgang til store mængde af viden. Det gør vi blandt andet gennem sparring med vores dygtige og kompetente kollegaer.

Ved at bestille et serviceeftersyn i dag har du mulighed for at øge levetiden på dine installationer og anlæg. Derfor kan du udskyde din fremtidige investering. Ligeledes sikres det også, at du udnytter dine ressourcer optimalt, og du kan derfor spare penge på din regning. Hvis du måtte have eventuelle tvivlsspørgsmål omkring mulighederne for vores service. Så er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan finde vores kontaktinformationer her. Vi glæder os til at være din professionelle servicepartner i fremtiden.

Vi hjælper også med driftsstop

Et driftsstop på din kedel planlægger ikke sig selv. Det kan ske på alle tider af døgnet. Hos Mølbak VVS & Energiteknik A/S kunne vi aldrig drømme om, at lade vores kunder være i stikken. Derfor kan du altid forvente en hurtig og effektiv indsats fra vores side.

Har du driftsstop på din gasinstallation, så kontakt Bedre Energi Køge – Mølbak VVS på tlf. 56 16 70 00

close
Din bestilling
close
Udfyld kontaktoplysninger
close
Navn
Email
Telefon
Adresse
Postnummer
By
OBS!
Dette er en bestilling, som først er bindende, når vi har bekræftet din ordre. Priserne er inkl. levering og montering. Du modtager først en faktura efter vi har leveret og monteret din bestilte løsning. Vi kontakter dig inden for 1 hverdag om leveringstidspunkt, der passer dig, og evt. særlige forhold samt den endelige pris.